Välkommen på föredrag om Klimakteriet på jobbet!
Vad ska detta vara bra för, måste man prata om klimakteriet på jobbet? Svaret på den frågan är ja. Halva jordens befolkning går igenom klimakteriet och trots det är 9 av 10 svenska kvinnor inte väl förberedda inför detta*, än mindre våra arbetsplatser.